01.
Elektrik Perakende Satış

Şikayet Özet Raporları

( Aralık ) Şikayet  Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 Ödeme 3.3. Zamanında ödenmeyen borçlar (K9) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili Kurumlarla irtibata geçmesi.
3 İkili Anlaşma 4.9. Güvence bedeli ve iadesi (K18) Bankalardan güvence bedeli iadesi alınması sürecindeki aksaklıklar Müşterilerin güvence bedeli iadesi sürecinde IBAN ile ödeme seçeneğine yönlendirilmesi.
4 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi
5 Fatura 1.3. Fatura dönemi (K3) Dağıtım şirketinin birden fazla dönemi kapsayacak okumalar yapması İlgili okumalarla ilgili dağıtım şirketleriyle irtibata geçilmesi
( Kasım ) Şikayet  Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 Tüketici Hizmetleri 5.2. Tüketici hizmetleri ve şirket hakkındaki şikayetler (K21) Yüzyüze iletşim kanallarındaki memnuniyet beklenitisi Müşteri memnuniyet anketlerinde tespit edilen gelişime açık noktaların müşteri memnuniyet odağı ile geliştirilmesi.
4 Fiyat 2.2. Tahsilatına aracı olunan ilgili ve diğer mevzuat gereği alınan bedeller (K8) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili kurumlarla irtibata geçmesi.
( Ekim ) Şikayet  Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.6. Fatura gönderimi (K6) Dijital kanallardan e-arşiv fatura beklentisi Bilgi güncelleme operasyonlarının sıklaştırılması ile dijital kanallardan fatura ulaştırılmasının sağlanması.
( Eylül ) Şikayet  Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış  esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 İkili Anlaşma 4.1. İkili anlaşma kurma süreci (K10) İkili anlaşma sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
4 Ödeme 3.3. Zamanında ödenmeyen borçlar (K9) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili Kurumlarla irtibata geçmesi.
( Ağustos ) Şikayet  Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 İkili Anlaşma 4.9. Güvence bedeli ve iadesi (K18) Bankalardan güvence bedeli iadesi alınması sürecindeki aksaklıklar Müşterilerin güvence bedeli iadesi sürecinde IBAN ile ödeme seçeneğine yönlendirilmesi.
4 Tüketici Hizmetleri 5.2. Tüketici hizmetleri ve şirket hakkındaki şikayetler (K21) Yüzyüze iletşim kanallarındaki memnuniyet beklenitisi Müşteri memnuniyet anketlerinde tespit edilen gelişime açık noktaların müşteri memnuniyet odağı ile geliştirilmesi.
5 Ödeme 3.3. Zamanında ödenmeyen borçlar (K9) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili Kurumlarla irtibata geçmesi.
( Temmuz ) Şikayet  Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış  esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 İkili Anlaşma 4.1. İkili anlaşma kurma süreci (K10) İkili anlaşma sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
4 Fiyat 2.2. Tahsilatına aracı olunan ilgili ve diğer mevzuat gereği alınan bedeller (K8) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili kurumlarla irtibata geçmesi.
5 İkili Anlaşma 4.9. Güvence bedeli ve iadesi (K18) Bankalardan güvence bedeli iadesi alınması sürecindeki aksaklıklar Müşterilerin güvence bedeli iadesi sürecinde IBAN ile ödeme seçeneğine yönlendirilmesi.
( Haziran ) Şikayet  Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.6. Fatura gönderimi (K6) Dijital kanallardan e-arşiv fatura beklentisi Dijital kanallardan fatura ulaştırılmasının sağlanması.

ONLINE İŞLEMLER

Online İşlemler Alanına Ulaşmak İstediğiniz Şirketi Seçiniz