01.
Elektrik Perakende Satış

Sıkça Sorulanlar

Anlaşmalı bankalarımıza faturanızda yazan işletme kodu ve abone numaranızı bildirerek verebilirsiniz.

Faturalarınızı size en yakın Nkolay ödeme noktasından, anlaşmalı bankalarımızdan, müşteri hizmet merkezlerimizden ya da anlaşmalı bankalarımızdan otomatik ödeme talimatı vererek ödeyebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.

0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz veya mail adresinizi sistemimize kaydedip faturanızın e-posta olarak gelmesini sağlayabilirsiniz.

Faturalarınızdaki birim fiyatlar Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından belirlenmektedir.

En yakın müşteri hizmetleri merkezimize gidebilir ya da 0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz.

Ödemenin ardından imar yeri dahilinde 24 saat;, imar yeri haricinde ise 48 saat; içerisinde enerji açılmaktadır. Kesintinin bu süreleri aşması durumunda görevli dağıtım şirketi ile iletişime geçilmelidir.

En yakın müşteri hizmetleri merkezimize gidebilir ya da 0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz. Gerekli incelemelerden itiraz edilen faturanın hatalı olduğunun tespiti halinde gerekli mahsuplaşma işlemleri yapılacaktır.

En yakın müşteri hizmetleri merkezimize gidebilir ya da 0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz. Talebinizden sonra gerekli kontroller yapılıp ilgili döneme ait fatura suretiniz ulaştırılır.

Öncelikli olarak iletişim bilgileri kontrol edilir, güncel değil ise güncellenir. Talebe göre sms, mail ya da her ikisi ile fatura bilgisi müşteriye gönderilir.

ONLINE İŞLEMLER

Online İşlemler Alanına Ulaşmak İstediğiniz Şirketi Seçiniz