Ödüllerimiz

2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2021
2022
2023

2023


  • ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri: Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak yüksek hizmet kalitesi sağlamayı hedefleyen Zorlu Enerji, kusursuz müşteri deneyimini yaşatan markaların belirlendiği 8. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde bu yıl beşinci kez ödüllendirildi. Zorlu Enerji, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde sektörünün birincisi olarak “Diamond” ödülünün sahibi oldu.
  • Stewie Awards İş Ödülleri: Zorlu Enerji, dünyanın en prestijli iş ödüllerinden biri olarak gösterilen Stevie Awards İş Ödülleri'nde üç ödüle layık görüldü. Ulusal ve uluslararası platformlarda pek çok saygın ödülün sahibi olan Zorlu Enerji, Stevie Awards İş Ödülleri'nden “Deprem Krizi Yönetimi” projesiyle altın ödüle, “En İyi Teknik Destek Hizmeti” projesiyle de bronz ödüle layık görülürken “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde ise ZES markası ile gümüş ödülün sahibi oldu.
  • İSO Yeşil Dönüşüm Ödülleri: Zorlu Enerji’nin sürdürülebilirlik alanında yaptığı çalışmaları nedeniyle yıl içinde aldığı bir diğer ödül de İstanbul Sanayi Odası (İSO), üretimlerinin her kademesinde çevre ve sürdürülebilirliği odağına alan sanayi tesislerini ödüllendirdiği İSO Yeşil Dönüşüm Ödülleri oldu. Üretimlerinin her kademesinde çevre ve sürdürülebilirliği odağına alan şirketlerin ödüllendirildiği İSO Yeşil Dönüşüm Ödülleri’nde Zorlu Enerji, “Çevresel Sürdürülebilirlik Yönetimi Kategorisi”nde üçüncülük ödülünün sahibi oldu.
  • ‘Enerji Üretim’ sektörünün en itibarlı markası: Zorlu Enerji son ödülünü ise, Türkiye İstatistik Kurumu’nun ‘Türkiye Örneklemi’ olarak kabul ettiği ‘TürkiyeİtibarEndeksiAraştırması’ndaaldı. BeykozveBursaTeknikÜniversiteleriişbirliğiileTürkiye İtibar Akademisi tarafından 26 bölge ve 72 ilde yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada, Zorlu Enerji‘EnerjiÜretim’sektörününenitibarlımarkasıseçildi.Ekonomikvefinansaliçerikleriyle öneçıkan belirli sektörlerde yapılan ‘Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’ ile itibarı etkileyen değişkenlerin izlenmesi ve değerlendirilmesi için şirketlere bilgi altyapısı sağlanması hedefleniyor.