Kuruluşumuzun sürekli etkileşimde olduğu paydaş grupları:
Paydaşlarla açık, şeffaf ve dürüst iletişim kurmanın önemine inanıyoruz. Bu nedenle de paydaşlarımızın görüş ve beklentilerini önemsiyoruz. Hayata geçirdiğimiz projelerde yatırım yaptığımız bölgedeki paydaşlarımızın ihtiyaçlarını anlamaya ve bu doğrultuda paydaşlarımızla iletişimin geliştirilmesine önem veriyoruz.
Paydaşlarımızla iletişim sürecinde sürekliliği, periyodik olarak yapılan çalışan memnuniyeti anketi, sürdürülebilirlik öncelikleri anketi, müşteri memnuniyet anketi, itibar araştırması, proje bazlı gerçekleştirilen paydaş katılım ve bilgilendirme toplantıları, çevre etki değerlendirme çalışmaları, halkın katılım toplantıları, önceliklendirme çalıştayları ve birebir ziyaretlerle sağlıyoruz.
Zorlu Enerji olarak, paydaşlarımızı, faaliyetlerimizden etkilenen ve aynı zamanda Şirketimizin başarıya ulaşmasında etkileri olan ve olabilecek kişi ve kuruluşlar olarak tanımlıyoruz. Sürdürülebilir bir büyüme için tüm kilit paydaşlarımıza sağladığımız faydaları da sürdürülebilir kılmayı amaçlıyoruz.
Çalışanlar
Hissedarlar ve Yatırımcılar
Kamu ve Düzenleyici Kurumlar
Yerel Toplum ve Yerel Yönetimler
Medya Mensupları
Finansal Kurumlar
Sivil Toplum Kuruluşları
Tedarikçiler
Öğrenciler/Akademisyenler/Potansiyel Çalışanlar
Paydaşlarımızla iletişimimizde sürekliliği, periyodik olarak yapılan çalışan memnuniyeti anketimiz, sürdürülebilirlik anketimiz, müşteri memnuniyet anketi, itibar araştırmamız, proje bazlı gerçekleştirilen paydaş katılım ve bilgilendirme toplantılarımız, önceliklendirme çalıştayları, fuarlar, teknik geziler, çeşitli içerikli toplantılar, web sitemiz, işlem merkezimiz, çağrı merkezimiz, sosyal medya hesaplarımız, e-posta, dilekçeler ve birebir ziyaretler aracılığı ile sağlıyoruz..
Zorlu Enerji olarak farklı şikayet mekanizması araçlarımız bulunmaktadır. Tüm paydaşlarımızın şikayet, öneri ve taleplerini şirketimize iletebilmeleri için iletişim bilgilerimiz web sitemizde https://www.zorluenerji.com.tr/tr/iletisim/iletisim-bilgileri adresinde yer alır.
‘Elektrik ve Gaz Dağıtım’ operasyonlarımıza ilişkin şikayetler aşağıda belirtilen iletişim kanalları aracılığıyla şirketimize ulaşmaktadır:
Tüm talep, öneri ve şikayetler tek tek ele alınarak geliş kanalına göre yanıtlanır.
Zorlu Enerji olarak, katılımcılığa imkan tanıyan, çağdaş, insana yakışır ve insan haklarına saygılı bir çalışma ortamı yaratılmasını kurumsal önceliğimiz olarak görüyoruz. Bu nedenle çalışan şikayetlerinin alınmasına ve çözülmesine yönelik şeffaf bir süreç uyguluyoruz. Etik İlkeler’imizin içeriğine ilişkin herhangi bir şüphe durumunda ve/veya kurallara aykırı bir davranış ya da uygulamaya tanık olunduğunda söz konusu durumu iletmek veya danışmak isteyen tüm çalışanlarımız; Etik İlkeler Bildirim Hattı’na e-posta ile (etik@zorlu.com) ve günün her saatinde (0 212 456 23 23) veya (0 850 226 23 23) numaralı telefonlar aracılığı ile ulaşabilmektedir.
Zorlu Enerji Paydaş Yönetişimi Prosedürüne linkten ulaşabilirsiniz.
Zorlu Enerji Pakistan Topluluk Kalkınma Planına linkten ulaşabilirsiniz.
Kızıldere III JES Kapasitesi Artışı Projesi Paydaş Katılım Planına linkten ulaşabilirsiniz.
İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için Cookie kullanıyoruz. Daha fazla bilgi için Zorlu Enerji Sitesi Çerez Politikası Aydınlatma Metni ’ni okuyabilirsiniz.