01.
Elektrik Perakende Satış

Abonelik Başvurusu

Abonelik Başvurusu

    MÜŞTERİ HİZMETLERİ MERKEZİ

  • Müşteri, Müşteri Hizmet Merkezi'ne gider.                                     
  • Abone olmak istenilen yer ve evraklar kontrol edilir.                        
  • Abonelik sözleşmesi SMS/e-posta ile iletilir ve tek tıkla onaylanır.
  • Güvence bedeli tahsil edilir.
  • 2 gün içinde elektriği açılır.

 

    ONLINE İŞLEMLER

  • Online İşlemler sayfasından “Abone Ol” butonuna tıklanır.                                                                 
  • İletişim bilgilerinin girilmesiyle telefona gönderilen SMS kodu bilgisi doldurulur..
  • Tesisat bilgileri girilir ve güvence bedeli bilgisi görüntülenir.
  • Abonelik sözleşmesi gösterilir ve onaylanır, abonelik başvurusu tamamlanır.
  • Güvence bedeli ödendikten sonra elektrik ortalama 2 iş günü içinde açılır.

 

    ÇAĞRI MERKEZİ

  • Müşteri, 0 850 933 3 999 olan Çağrı Merkezi hattını arar.
  • Abonelik yaptırmak istediği tesisata ilişkin abone numarası/işletme kodunu müşteri temsilcisine bildirir.
  • Abonelik yaptırmak istediği tesisat; abonelik başlatma kriterlerine uyumlu ise müşteri, TC Kimlik numarası, cep telefonu, mail adresi ve doğum tarihi bilgilerini müşteri temsilcisine bildirir.
  • Müşteri abonelik yaptırmak istediği tesisata ilişkin Dask Poliçe Numarasını, müşteri temsilcisine bildirir.
  • Abonelik sözleşmesi, müşterinin cep telefonuna/mail adresine iletilir ve müşteri tarafından tek tıkla onaylanır.
  • Güvence bedeli tahsil edilir.
  • En kısa sürede müşterinin elektriği açılır.