01.
Elektrik Perakende Satış

Abonelik Başvurusu

Abonelik Başvuru ve Abonelik İptali işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Abonelik Başvuru işlemleriniz için gerekli belgeler;

Elektrik Aboneliğini Yaptırmak istediğiniz yerde aktif bir sözleşme / abonelik yok ise;

  • Sayaç Barkod Seri Numarası / Abone Numarası / Abonelik yapılacak yere ait eski bir fatura
  • TC Kimlik Belgesi
    Yalnızca kimlik doğrulama için kontrol edilip geri verilecektir.
  • İşlemi gerçekleştirecek özel / tüzel şahıs farklı ise, duruma göre vekalet / imza sirkülerinin asılları
  • Geçerliliği devam eden DASK Poliçe Numarası

6305 sayılı Afet Sigortaları Kanunu uyarınca abonelik işlemlerinizin tamamlanabilmesi için Zorunlu Deprem Sigortası yaptırmanız gerekmektedir. Henüz Zorunlu Deprem Sigortası yaptırmadıysanız dilediğiniz sigorta şirketinden bu konuda hizmet alabilirsiniz. DASK poliçeniz varsa ve poliçe numaranızı bilmiyorsanız, Alo DASK 125’i arayarak öğrenebilirsiniz. Kiracılar için ev sahibinden bu numaranın öğrenilerek iletilmesi yeterlidir.

  • Güvence Bedeli

Abonelik işlemi sonrasında güvence bedelinizi tüm anlaşmalı tahsilat noktalarımızdan veya mobil internet bankacılığından sözleşme hesap numaranız ile ödeme yapabilirsiniz.

Elektrik Aboneliği Yaptırmak istediğiniz yerde aktif bir sözleşme/abonelik var ise;

  • Kullanım hakkını belgeleyen evrak
    Kira kontratı veya Tapu Belgesi aslı ve fotokopisi ile sunulmalıdır.

Abonelik iptali işlemleriniz için gerekli belgeler;

  • Tahliye işlemini yapacağınız evinize ait sözleşme hesap numarası, tesisat numarası ya da sayaç seri numarasından herhangi biri
  • Güvence bedeli iadenizi banka kanalı ile almak isterseniz, banka fark etmeksizin IBAN numarası verebilirsiniz.

Verdiğiniz IBAN numarası; kendi adınıza ait vadesiz hesap numarası olmalıdır.
*Güvence bedeli iadesi için Ziraat Bankası TC Kimlik numaranıza isme havale seçeneğini de kullanabilirsiniz.

  • TC Kimlik Belgesi
    Yalnızca kimlik doğrulama için kontrol edilerek geri verilecektir.

Ayrıldığınız evinize ait güvence bedelinizi size iade edebilmemiz için kendi adınıza ait vadesiz hesap numaranızı (IBAN) Müşteri Hizmetleri Temsilcimize ya da 0 850 933 3 999’a bildirin.


Gerekli tüm bilgilere sahipseniz size en uygun hizmet kanalını seçerek işleminizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz!

  • E-Devlet üzerinden işlem yapmak için tıklayınız.*
  • Zorlu Enerji Online Hizmetler Merkezi üzerinden işlem yapmak için tıklayınız. *
  • Çağrı Merkezi üzerinden işlem yapmak istiyorsanız 0 850 933 3 999’u arayabilirsiniz.*
  • Zorlu Enerji Hizmet Noktalarına gelerek işlem yapmak için tıklayınız.*
  • Zorlu Enerji Mobil Uygulama ile işlem yapmak istiyorum*

Uygulamamızı indirip giriş yaparak işlemlerinizi tamamlayın!
***Bireysel başvurular haricinde (Gerçek kişiler, şahıs şirketleri hariç) bu kanaldan işlem yapılamamaktadır.

Elektriğinizi açma / kapama işlemlerini tüm Zorlu Enerji Hizmet Noktalarından gerçekleştirebilirsiniz.


BİREYSEL ABONELİK BAŞVURU İÇİN İŞLEM KANALLARI

E-DEVLET

  • www.turkiye.gov.tr adresine tıklanır.
  • Arama çubuğuna Osmangazi Elektrik Perakende Satış AŞ yazılır.
  • Bireysel Abonelik Başvuru işlem adımı seçilir.
  • Sayaç numarası ile abonelik işlemi sorgulanır.
  • Dask Poliçe bilgileri girilir, başvuru adımları takip edilir ve tamamlanır.
  • Abonelik başvuru işlemleri dijital mesafeli olarak gerçekleşir.
  • Kayıtlı GSM numarasına sözleşmenin bir örneği gönderilir. SMS’ deki linke tıklanarak sözleşme görüntülenebilir.
  • Abonelik sonrası ödenmesi gereken güvence bedeli sözleşme hesap numarası ile internet bankacılığından veya tüm anlaşmalı tahsilat noktalarından ödenmesi gerekir.
  • Enerji açma işlemi aynı gün dağıtım şirketine otomatik bildirilir, elektrik açma işlemi yapıldığında kayıtlı GSM’ e SMS ile bilgi verilir.

MOBİL UYGULAMA

  • Google Play Store veya APP store giriş yapılarak ZORLU ENERJİ mobil uygulaması indirilir.
  • Mobil uygulama ana sayfasından “Abone Ol” butonuna tıklanır.
  • Kimlik ve iletişim bilgileriniz açılan sayfaya girildikten sonra telefona gönderilen SMS doğrulama kodu ekrana girilir.

  • Fatura üzerinde yer alan işletme kodu ve abone numarası girilir.
  • Dask Poliçe numarası girilir, başvuru adımları takip edilir ve tamamlanır.
  • Abonelik sözleşmesi ön izlemesi kontrol edilerek sözleşme kaydedilir.
  • Abonelik başvuru işlemleri dijital mesafeli olarak gerçekleşir.
  • Kayıtlı GSM numarasına sözleşmenin bir örneği gönderilir. SMS’ deki linke tıklanarak sözleşme görüntülenebilir.
  • Abonelik sonrası ödenmesi gereken güvence bedeli sözleşme hesap numarası ile internet bankacılığından veya tüm anlaşmalı tahsilat noktalarından ödenir.
  • Enerji açma işlemi aynı gün dağıtım şirketine otomatik bildirilir, elektrik açma işlemi yapıldığında kayıtlı GSM’ e SMS ile bilgi verilir.

ONLINE İŞLEMLER

  • Online İşlemler sayfasından “Abone Ol” butonuna tıklanır.
  • Kimlik ve iletişim bilgileriniz açılan sayfaya girildikten sonra telefona gönderilen SMS doğrulama kodu ekrana girilir.
  • Fatura üzerinde yer alan işletme kodu ve abone numarası girilir.
  • Dask Poliçe numarası girilir, başvuru adımları takip edilir ve tamamlanır.
  • Abonelik sözleşmesi ön izlemesi kontrol edilerek sözleşme kaydedilir.
  • Abonelik başvuru işlemleri dijital mesafeli olarak gerçekleşir.
  • Kayıtlı GSM numarasına sözleşmenin bir örneği gönderilir. SMS’ deki linke tıklanarak sözleşme görüntülenebilir.
  • Abonelik sonrası ödenmesi gereken güvence bedeli sözleşme hesap numarası ile internet bankacılığından veya tüm anlaşmalı tahsilat noktalarından ödenir.
  • Enerji açma işlemi aynı gün dağıtım şirketine otomatik bildirilir, elektrik açma işlemi yapıldığında kayıtlı GSM’ e SMS ile bilgi verilir.

ÇAĞRI MERKEZİ

  • Müşteri, 0 850 933 3 999 olan Çağrı Merkezi numarası aranır.
  • Abonelik işlemi yapılacak tesisata ilişkin sayaç numarası veya abone numarası veya sözleşme hesap numarası müşteri temsilcisine bildirilir.
  • TC Kimlik numarası, doğum tarihi, cep telefonu ve mail adresi bilgileri müşteri temsilcisine bildirilir.
  • Dask Poliçe numarası temsilci ile paylaşılır.
  • Başvuru tamamlandıktan sonra abonelik mesafeli sözleşme onayı için müşterinin cep telefonuna SMS iletilir. (Tüzel Firma işlemleri sözleşmeyi ıslak imzalı olarak imzalar.)
  • Müşteri SMS’ deki linke tıklayarak başvuru işlemleri dijital mesafeli olarak gerçekleştirir.
  • Kayıtlı GSM numarasına sözleşmenin bir örneği gönderilir. SMS’ deki linke tıklanarak sözleşme görüntülenebilir.
  • Abonelik sonrası ödenmesi gereken güvence bedeli sözleşme hesap numarası ile internet bankacılığından veya tüm anlaşmalı tahsilat noktalarından ödenir.
  • Enerji açma işlemi aynı gün dağıtım şirketine otomatik bildirilir, elektrik açma işlemi yapıldığında kayıtlı GSM’ e SMS ile bilgi verilir.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ MERKEZİ

  • Tüketici, Müşteri Hizmet Merkezleri'ne gider.
  • Abonelik işlemi yapılacak tesisata ilişkin sayaç numarası veya abone numarası veya sözleşme hesap numarası müşteri temsilcisine bildirilir.
  • TC Kimlik numarası, doğum tarihi, cep telefonu ve mail adresi bilgileri müşteri temsilcisine bildirilir.
  • Dask Poliçe numarası temsilci ile paylaşılır.
  • Başvuru tamamlandıktan sonra abonelik mesafeli sözleşme onayı için müşterinin cep telefonuna SMS iletilir. (Tüzel Firma işlemleri sözleşmeyi ıslak imzalı olarak imzalar.)
  • Müşteri SMS’ deki linke tıklayarak başvuru işlemleri dijital gerçekleştirir.
  • Kayıtlı GSM numarasına sözleşmenin bir örneği gönderilir. SMS’ deki linke tıklanarak sözleşme görüntülenebilir.
  • Abonelik sonrası ödenmesi gereken güvence bedeli sözleşme hesap numarası ile internet bankacılığından veya tüm anlaşmalı tahsilat noktalarından ödenir.
  • Enerji açma işlemi aynı gün dağıtım şirketine otomatik bildirilir, elektrik açma işlemi yapıldığında kayıtlı GSM’ e SMS ile bilgi verilir.