ONLINE İŞLEMLER
- Online İşlemler sayfasından “Abone Ol” butonuna tıklanır.
- İletişim bilgilerinin girilmesiyle telefona gönderilen SMS kodu bilgisi doldurulur..
- Tesisat bilgileri girilir ve güvence bedeli bilgisi görüntülenir.
- Abonelik sözleşmesi gösterilir ve onaylanır, abonelik başvurusu tamamlanır.
- Güvence bedeli ödendikten sonra elektrik ortalama 2 iş günü içinde açılır.
ÇAĞRI MERKEZİ
- Müşteri, 0 850 933 3 999 olan Çağrı Merkezi hattını arar.
- Abonelik yaptırmak istediği tesisata ilişkin abone numarası/işletme kodu veya sözleşme hesap numarasını müşteri temsilcisine bildirir.
- Abonelik yaptırmak istediği tesisat; abonelik başlatma kriterlerine uyumlu ise müşteri, TC Kimlik numarası, cep telefonu, mail adresi ve doğum tarihi bilgilerini müşteri temsilcisine bildirir.
- Müşteri abonelik yaptırmak istediği tesisata ilişkin Dask Poliçe Numarasını, müşteri temsilcisine bildirir.
- Abonelik sözleşmesi, müşterinin cep telefonuna/mail adresine iletilir ve müşteri tarafından tek tıkla onaylanır.
- Güvence bedeli tahsil edilir.
- En kısa sürede müşterinin elektriği açılır.
MÜŞTERİ HİZMETLERİ MERKEZİ
- Müşteri, Müşteri Hizmet Merkezi'ne gider.
- Abone olmak istenilen yer ve evraklar kontrol edilir.
- Abonelik sözleşmesi SMS/e-posta ile iletilir ve tek tıkla onaylanır.
- Güvence bedeli tahsil edilir.
- 2 gün içinde elektriği açılır.