01.
Elektrik Perakende Satış

Abonelik İptal

Abonelik iptali için gerekli evraklar

  • Sayaç seri numarası ya da abone numarası veya sözleşme hesap numarası
  • Gerçek kişi başvurusunda kimlik
  • Tüzel kişi başvurusunda yetki belgesi, imza sirküleri, vekaletname ve şirket kaşesi
  • IBAN

  • Müşteri evraklarıyla birlikte Müşteri Hizmet Merkezi’ne gelir.
  • Tahliye başvurusu yapılacak adrese ait sayaç numarası veya abone numarası veya sözleşme hesap numarası istenir.
  • Güvence bedeli iadesi için kendi adına ait IBAN bilgisi alınır, yoksa isme havale yoluyla iade yapılabilir.
  • Tahliye başvurusu alınır.
  • 2 gün içinde enerji kesilir ve son tüketimler fatura edilip güvence bedelinden mahsup edilerek sözleşme sonlandırılır.
  • Sözleşme sona erdikten sonra 5 iş günü içinde güvence bedeli iadesi gerçekleştirilir.

  • Müşterimiz 0 850 933 3 999 numaralı Çağrı Merkezimizi iptal başvurusu için arar.
  • TC kimlik numarası, sayaç numarası, abone numarası veya sözleşme hesap numarası ve varsa güvence bedeli iadesi için kendi adına ait IBAN numarası sorulacağından dolayı bilgiler hazırlanmalıdır.
  • İptal başvurusu alınır ve Çağrı Merkezi tarafından iptal işlemi tamamlanır.
  • En kısa sürede ilgili tesisatın elektrikleri kesilir ve son tüketimler fatura edilip güvence bedelinden mahsup edilerek sözleşme sonlandırılır.
  • Sözleşme sona erdikten sonra, en kısa süre içerisinde güvence bedeli iadesi gerçekleştirilir.

  • Müşteri abonelik iptal formunu doldurur.
  • İptal başvuru formu online olarak müşteri hizmetleri merkezine ulaşır.
  • Müşteri hizmetleri yetkilisi tarafından gerekli kontroller yapılarak tahliye başvurusu alınır.
  • Müşterimize e-mail veya telefon ile bilgi verilir.
  • 2 gün içinde enerji kesilir ve son tüketimler fatura edilip güvence bedelinden mahsup edilerek sözleşme sonlandırılır.
  • Sözleşme sona erdikten sonra 5 iş günü içinde güvence bedeli iadesi gerçekleştirilir.