01.
Elektrik Perakende Satış

Şikayet Özet Raporları

Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
ZORLU ELEKTRİK ENERJİSİ İTHALAT, İHRACAT VE TOPTAN TİCARET ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 Toplam Şikayet 0 HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 1
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 1.076
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 4. İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 1 0,64 1 12,00 12,00 50,00%
2 2. Fiyat 2.1. Aktif enerji bedeli (K7) 1 0,64 1 12,00 12,00 50,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 2 1,27 0 2 0 0 0 24,00 12,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 1570
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 2 0,10 1 1 7,19 3,59 15,38%
2 2. Fiyat 2.1. Aktif enerji bedeli (K7) 5 0,26 5 0,00 0,00 38,46%
3 4. İkili Anlaşma 4.1. İkili anlaşma kurma süreci (K10) 2 0,10 2 0,49 0,24 15,38%
4 4. İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 4 0,21 1 3 42,02 10,51 30,77%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 13 0,68 9 4 0 0 0 49,69 3,82 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 19092
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 2. Fiyat 2.1. Aktif enerji bedeli (K7) 1 0,14 1 0 0,00 50,00%
2 4. İkili Anlaşma 4.1. İkili anlaşma kurma süreci (K10) 1 0,14 1 1,86 1,86 50,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 2 0,29 2 0 0 0 0 1,86 0,93 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 7013
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 376
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 4. İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 2 4,29 2 28 14,00 100,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 2 4,29 0 2 0 0 0 28 14,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 466
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 4. İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 1 0,49 0 1 0 0 0 8 8,00 100,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 1 0,49 0 1 0 0 0 8 8,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 2032
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.1. Fatura yer alması gereken bilgiler (K1) 1 0,03 1 0 0,00 11,11%
2 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 1 0,03 1 0 0,00 11,11%
3 3. Ödeme 3.1. Fatura Ödemesi 1 0,03 1 0 0,00 11,11%
4 4. İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 4 0,13 3 1 15,13 3,78 44,44%
5 5. Tüketici Hizmetleri 5.2. Tüketici hizmetleri ve şirket hakkındaki şikayetler (K21) 2 0,07 2 2,63 1,31 22,22%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 9 0,30 8 1 0 0 0 17,75 1,97 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 29741
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 5. Tüketici hizmetleri 5.2. Tüketici hizmetleri ve şirket hakkındaki şikayetler (K21) 2 0,07 2 3 1,50 100,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 2 0,07 2 0 0 0 0 3 1,50 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 29626
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.6. Fatura gönderimi (K6) 1 0,03 1 1 1,00 50,00%
2 3. Ödeme 3.1. Fatura Ödemesi 1 0,03 1 1 1,00 50,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 2 0,07 2 0 0 0 0 2 1,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 30129
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 4. İkili Anlaşma 4.1. İkili anlaşma kurma süreci (K10) 1 0,03 1 1 1,00 33,33%
2 4. İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 2 0,07 2 12 6,00 66,67%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 3 0,10 1 2 0 0 0 13 4,33 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 29541
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 1 0,03 1 1 1,00 100,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 1 0,03 1 0 0 0 0 1 1,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 29711
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 1 0,03 1 1 1,00 50,00%
2 4. İkili Anlaşma 4.9. Güvence bedeli ve iadesi (K18) 1 0,03 1 11 11,00 50,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 2 0,07 1 1 0 0 0 12 6,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 29781
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 28.009
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 4. İkili Anlaşma 4.1. İkili anlaşma kurma süreci (K10) 1 0,03 1 1 1,00 50,00%
2 4. İkili Anlaşma 4.7. Cayma bedeli (K16) 1 0,03 1 7 7,00 50,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 2 0,07 1 1 0 0 0 8 4,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 28988
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 1 0,04 1 1 1,00 50,00%
2 3. Ödeme 3.1. Fatura Ödemesi 1 0,04 1 1 1,00 50,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 2 0,07 2 0 0 0 0 2 1,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 27755
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 1 0,03 1 1 1,00 50,00%
2 2. Fiyat 2.2. Tahsilatına aracı olunan ilgili ve diğer mevzuat gereği alınan bedeller (K8) 1 0,03 1 1 1,00 50,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 2 0,07 2 0 0 0 0 2 1,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 30109
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 30659
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 2 0,07 1 1 6 3,00 66,67%
2 4. İkili anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 1 0,03 1 1 1,00 33,33%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 3 0,10 2 1 0 0 0 7 2,33 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 30699
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 1 0,03 1 1 1,00 25,00%
2 2. Fiyat 2.2. Tahsilatına aracı olunan ilgili ve diğer mevzuat gereği alınan bedeller (K8) 2 0,06 2 1 0,50 50,00%
3 5.Tüketici Hizmetleri 5.2. Tüketici hizmetleri ve şirket hakkındaki şikayetler (K21) 1 0,03 1 1 1,00 25,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 4 0,13 4 0 0 0 0 3 0,75 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 31151
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 1 0,03 0 1 0 0 0 8 8,00 100,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 1 0,03 0 1 0 0 0 8 8,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 31144
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 3. Ödeme 3.2. Zamanında ödenmeyen borçlar (K9) 3 0,10 0 3 0 0 0 15 5,00 75,00%
2 2. Fiyat 2.2. Tahsilatına aracı olunan ilgili ve diğer mevzuat gereği alınan bedeller (K8) 1 0,03 1 0 0 0 0 2 2,00 25,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 4 0,13 1 3 0 0 0 17 4,25 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 31046
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 32350
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 2 0,06 2 0 0 0 0 2 1,00 66,67%
2 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.5. Fatura son ödeme tarihi (K5) 1 0,03 1 0 0 0 0 1 1,00 33,33%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 3 0,09 3 0 0 0 0 3 1,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 31733
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 28363
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 27175
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 25648
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 25344
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 3 0,12 2 1 0 0 0 5 1,67 60,00%
2 2. Fiyat 2.2. Tahsilatına aracı olunan ilgili ve diğer mevzuat gereği alınan bedeller (K8) 1 0,04 1 0 0 0 0 1 1,00 20,00%
3 5. Tüketici hizmetleri 5.2. Tüketici hizmetleri ve şirket hakkındaki şikayetler (K21) 1 0,04 1 0 0 0 0 1 1,00 20,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 5 0,20 4 1 0 0 0 7 1,40 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 24686
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 1 0,05 1 0 0 0 0 1 1,00 100,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 1 0,05 1 0 0 0 0 1 1,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 19977
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 14338
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 9036
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 2 0,24 2 0 0 0 0 1 0,50 50,00%
2 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.1. Fatura yer alması gereken bilgiler 1 0,12 1 0 0 0 0 1 1,00 25,00%
3 5. Tüketici hizmetleri 5.2. Tüketici hizmetleri ve şirket hakkındaki şikayetler 1 0,12 1 0 0 0 0 1 1,00 25,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 4 0,48 4 0 0 0 0 3 0,75 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 8269
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 6729
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 1 0,17 1 0 0 0 0 1 1,00 100,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 1 0,17 1 0 0 0 0 1 1,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 5847
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 ŞİKAYETLER HERHANGİ BİR TÜKETİCİ ŞİKAYETİ BULUNMAMAKTADIR.
Tüketici sayısı (T1) 8753
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 2.2. Tahsilatına aracı olunan ilgili ve diğer mevzuat gereği alınan bedeller (K8) 1 0,11 1 0 0 0 0 1 1,00 100,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 1 0,11 1 0 0 0 0 1 1,00 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 9056
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 2 0,22 2 0 0 0 0 1 0,50 66,67%
2 4.İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 1 0,11 0 1 0 0 0 12 12,00 33,33%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 3 0,33 2 1 0 0 0 13 4,33 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 9220
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 4 0,41 2 1 0 1 0 16 4,00 0,04%
Tüketici sayısı (T1) 9757
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 10 0,93 8 2 0 0 0 26 2,60 58,82%
2 İkili Anlaşma 4.1. İkili anlaşma kurma süreci (K10) 2 0,19 1 1 0 0 0 9 4,50 11,76%
3 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.6. Fatura gönderimi (K6) 1 0,09 1 0 0 0 0 0 0,00 5,88%
4 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 2 0,19 2 0 0 0 0 0 0,00 11,76%
5 3. Ödeme 3.3. Zamanında ödenmeyen borçlar (K9) 2 0,19 1 1 0 0 0 8 4,00 11,76%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 17 1,58 13 4 0 0 0 43 2,53 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 10770
Tedarikçilere Gelen Şikayetlere İlişkin Gerçekleşmeler
OSMANGAZİ ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ ANONİM ŞİRKETİ Şikayet Sayısı
Şikayet kategorisinin şikayet sayısına göre sıralaması Veri Türü Toplam şikayet sayısı 1000 kişi başına düşen şikayet sayısı 2 iş günü içerisinde sonuçlanan şikayet sayısı (S1) 3-15 iş günü arasında sonuçlanan şikayet sayısı (S2) 15 iş gününden fazla sürede sonuçlanan şikayet sayısı (S3) Mükerrer şikayet sayısı (S4) Sonuçlanmayan şikayet sayısı (S5) Şikayetlerin sonuçlanma süresi(gün) Ortalama sonuçlanma süresi(gün) (S6) Şikayetlerin kategorilere göre oransal dağılım
1 1. Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) 24 1,96 24 0 0 0 0 7 0,29 80,00%
2 İkili Anlaşma 4.9. Güvence bedeli ve iadesi (K18) 1 0,08 1 0 0 0 0 1 1,00 3,33%
3 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.6. Fatura gönderimi (K6) 2 0,16 2 0 0 0 0 1 0,50 6,67%
4 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) 3 0,24 2 1 0 0 0 15 5,00 10,00%
Toplam Şikayet Toplam Şikayet 30 2,44 29 1 0 0 0 24 0,80 100,00%
Tüketici sayısı (T1) 12271
( Aralık ) Şikayet Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 Ödeme 3.3. Zamanında ödenmeyen borçlar (K9) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili Kurumlarla irtibata geçmesi.
3 İkili Anlaşma 4.9. Güvence bedeli ve iadesi (K18) Bankalardan güvence bedeli iadesi alınması sürecindeki aksaklıklar Müşterilerin güvence bedeli iadesi sürecinde IBAN ile ödeme seçeneğine yönlendirilmesi.
4 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi
5 Fatura 1.3. Fatura dönemi (K3) Dağıtım şirketinin birden fazla dönemi kapsayacak okumalar yapması İlgili okumalarla ilgili dağıtım şirketleriyle irtibata geçilmesi
( Kasım ) Şikayet Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 Tüketici Hizmetleri 5.2. Tüketici hizmetleri ve şirket hakkındaki şikayetler (K21) Yüzyüze iletşim kanallarındaki memnuniyet beklenitisi Müşteri memnuniyet anketlerinde tespit edilen gelişime açık noktaların müşteri memnuniyet odağı ile geliştirilmesi.
4 Fiyat 2.2. Tahsilatına aracı olunan ilgili ve diğer mevzuat gereği alınan bedeller (K8) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili kurumlarla irtibata geçmesi.
( Ekim ) Şikayet Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.6. Fatura gönderimi (K6) Dijital kanallardan e-arşiv fatura beklentisi Bilgi güncelleme operasyonlarının sıklaştırılması ile dijital kanallardan fatura ulaştırılmasının sağlanması.
( Eylül ) Şikayet Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 İkili Anlaşma 4.1. İkili anlaşma kurma süreci (K10) İkili anlaşma sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
4 Ödeme 3.3. Zamanında ödenmeyen borçlar (K9) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili Kurumlarla irtibata geçmesi.
( Ağustos ) Şikayet Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 İkili Anlaşma 4.9. Güvence bedeli ve iadesi (K18) Bankalardan güvence bedeli iadesi alınması sürecindeki aksaklıklar Müşterilerin güvence bedeli iadesi sürecinde IBAN ile ödeme seçeneğine yönlendirilmesi.
4 Tüketici Hizmetleri 5.2. Tüketici hizmetleri ve şirket hakkındaki şikayetler (K21) Yüzyüze iletşim kanallarındaki memnuniyet beklenitisi Müşteri memnuniyet anketlerinde tespit edilen gelişime açık noktaların müşteri memnuniyet odağı ile geliştirilmesi.
5 Ödeme 3.3. Zamanında ödenmeyen borçlar (K9) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili Kurumlarla irtibata geçmesi.
( Temmuz ) Şikayet Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 İkili Anlaşma 4.1. İkili anlaşma kurma süreci (K10) İkili anlaşma sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
4 Fiyat 2.2. Tahsilatına aracı olunan ilgili ve diğer mevzuat gereği alınan bedeller (K8) Aracı kurumlarda yaşanan teknik sıkıntılar Finans departmanının ilgili kurumlarla irtibata geçmesi.
5 İkili Anlaşma 4.9. Güvence bedeli ve iadesi (K18) Bankalardan güvence bedeli iadesi alınması sürecindeki aksaklıklar Müşterilerin güvence bedeli iadesi sürecinde IBAN ile ödeme seçeneğine yönlendirilmesi.
( Haziran ) Şikayet Raporu
Ana Başlık Alt Başlık Detaylı Açıklama Çözüm
1 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.2. Fatura tutarı (K2) Fiyat avantajıyla ilgili yüksek beklenti Satış esnasında fiyat avantajı hakkında daha detaylı bilgi verilmesi.
2 İkili Anlaşma 4.5. İkili anlaşmanın sonlandırılması (K14) Tahliye sürecinde dijital kanal beklentisi Online işlem süreçlerinin geliştirilmesi.
3 Fatura ve/veya faturaya esas unsurlar 1.6. Fatura gönderimi (K6) Dijital kanallardan e-arşiv fatura beklentisi Dijital kanallardan fatura ulaştırılmasının sağlanması.