01.
Elektrik Perakende Satış

Sıkça Sorulanlar

Sayaç okuma işlemleri; Covid 19 ile mücadele kapsamında karantinaya alınan bölgeler ve/veya yetkili makamlar tarafından sayaç okuma faaliyetleri durdurulan bölgeler haricinde devam etmektedir.

Sayacı okunan bölgelerdeki müşterilerimiz için kıyasen fatura düzenlemesi yapılmamaktadır.

Faturaları gerçekleşen tüketimleri ile oluşturulmakta ve yerine bırakılmaktadır.

Faturalarınız üzerinde kıyasen yapıldığına dair bilgilendirme yer almıyor ise faturanız gerçek tüketimleriniz ile oluşturulmuştur.

Faturalarınızın doğruluğunu EPDK’nın internet sitesinde bulunan Elektrik Fatura Hesaplama modülünden kontrol edebilirsiniz. 

http://lisans.epdk.org.tr/epvys-web/faces/pages/online/tarifeFatura/tarifeFatura.xhtml

Ayrıca EPDK tarafından yapılan tüm düzenlemeler hakkında ayrıntılı bilgiye  https://www.epdk.org.tr/Detay/Icerik/2-8112/epdk-sayac-okuma-duzenleme-basin-aciklamasi adresinden ulaşabilirsiniz.

Sadece Covid 19 ile mücadele kapsamında yetkili makamlar tarafından sayaç okuma faaliyetleri durdurulan ve/veya karantina vb. kısıtlama kararı verilen bölgeler baştaolmak üzere, sayaç okuma çalışanlarının sosyal izolasyon mesafesini koruyamayacağı değerlendirilen yerler için Kıyasen Fatura uygulaması yapılması planlanmaktadır.  

Yukarıda belirtilen sebepler ile sayacı okunamayan müşterilerimizin faturaları geçmiş aynı dönem sağlıklı tüketimleri baz alınarak oluşturulacaktır.

Oluşturulan faturalar müşterilerimize dijital kanallar üzerinden ulaştırılacaktır. (Mail, Sms)

Hayatın normalleşmesiyle de endeksleriniz okunarak gerekli düzeltmeler yapılacaktır.

Cumhurbaşkanlığı Genelgeleri kapsamında geçici süreyle faaliyetleri durdurulan iş yerlerine kıyasen fatura çıkarılmayacaktır.

EPDK tarafından yapılan tüm düzenlemeler hakkında ayrıntılı bilgiye  https://www.epdk.org.tr/Detay/Icerik/2-8112/epdk-sayac-okuma-duzenleme-basin-aciklamasi adresinden ulaşabilirsiniz.

Anlaşmalı bankalarımıza faturanızda yazan işletme kodu ve abone numaranızı bildirerek verebilirsiniz.

Faturalarınızı size en yakın Nkolay ödeme noktasından, anlaşmalı bankalarımızdan, müşteri hizmet merkezlerimizden ya da anlaşmalı bankalarımızdan otomatik ödeme talimatı vererek ödeyebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.

0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz veya mail adresinizi sistemimize kaydedip faturanızın e-posta olarak gelmesini sağlayabilirsiniz.

Faturalarınızdaki birim fiyatlar Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından belirlenmektedir.

En yakın müşteri hizmetleri merkezimize gidebilir ya da 0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz.

Ödemenin ardından imar yeri dahilinde 24 saat;, imar yeri haricinde ise 48 saat; içerisinde enerji açılmaktadır. Kesintinin bu süreleri aşması durumunda görevli dağıtım şirketi ile iletişime geçilmelidir.

En yakın müşteri hizmetleri merkezimize gidebilir ya da 0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz. Gerekli incelemelerden itiraz edilen faturanın hatalı olduğunun tespiti halinde gerekli mahsuplaşma işlemleri yapılacaktır.

En yakın müşteri hizmetleri merkezimize gidebilir ya da 0 850 933 3 999 çağrı merkezi numaramızı arayabilirsiniz. Talebinizden sonra gerekli kontroller yapılıp ilgili döneme ait fatura suretiniz ulaştırılır.

Öncelikli olarak iletişim bilgileri kontrol edilir, güncel değil ise güncellenir. Talebe göre sms, mail ya da her ikisi ile fatura bilgisi müşteriye gönderilir.